کامیونت بادسان
مشخصات کلی
سایپا دیزل برند تولید کننده
BUDSUNمدل
کامیونت بادسان با مونتاژ بدنه و شاسی ولوو و موتور پرکینز ساخته و عرضه  شده است. بادسان با قدرتی مناسب  نسبت به ابعاد بدنه سریعا یکی از پر طرفدارترین کامیونت ها در کلاس خود شد.  کشش مناسب موتور همراه با قدرت مناسب به دلیل داشتن توربو بادسان را یکی از محبوبترین کامیونت ها کرد. از دیگر موارد مثیب بادسان وجود قطعات اصلی موتوری در ایران می باشد. کلبن اشمیت آلمان تولید کتتده قطعات اصلی پرکینز انگلستان است همچنین ماشین تراکتور نماینده انحصاری کلبن اشمیت آلمان در ایران  می باشد.
مشخصات موتوری
پرکینز انگلستان برند تولید کننده
1004/40T مدل
4تعداد سیلندر
81 kW , 110 hpمیزان قدرت
[3.99 L]حجم موتور
2600 / دقیقهدور موتور
دیزلسوخت
آبسیستم خنک کننده
17.25:1کمپرس موتور

مشخصات موتوری کامیونت بادسان پرکینز 1004/40 توربو:

موتورکامیونت بادسان 4 سیلندر می باشد. پیشرانه 4 سیلندر سری 1000 پرکینز مدل 1004/40 توربو  طراحی این موتور به این دلیل مورد استقبال بسیاری قرار گرفت که توربو دارد، قدرت 110 اسب بخار با حجم نزدیک به 4 لیتری از دیگر مشخصات آن می باشد. موتور پرکینز 1004 یکی از پرطرفدار ترین موتور های پرکینز است که در بسیاری از مدل ها بکار برده شده. 
مقطع بوش پیستون رینگ

قطعات و لوازم یدکی کامیونت بادسان موتور پرکینز 1004 توربو:

لوازم یدکی کامیونت بادسان شامل انواع قطعات موتوری، شاسی، بدنه و انواع قطعات و ملحقات قابل نصب برای استفاده های گوناگون می باشد. از این رو که کاربری کامیونت بادسان فقط برای اموری است که فشار مضاعفی بر موتور وارد می کند، بنابراین  قطعات بکار رفته در موتور باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند کارآیی مناسب و عمر مفید موتوری را هم بالاتر ببرد. در واقع سلامتی موتور مهمترین رکن در کارکرد وسیله شما می باشد.
در این میان قطعاتی مانند میل لنگ، بوش پیستون رینگ، یاتاقان، شاطون، بوش شاطون، واشر سر سیلندر، سوپاپ، گیت سوپاپ، لاستیک ساق سوپاپ و ... اهمیت ویژه ای می باشد.

مقطع بوش پیستون رینگ

خرید لوازم یدکی کامیونت بادسان موتور پرکینز 1004 توربو:

ماشین تراکتور نماینده انحصاری کلبن اشمیت آلمان در ایران آماده عرضه انواع قطعات موتوری کامیونت بادسان موتور پرکینز 1004 توربو می باشد.
چرا کلبن اشمیت؟! کلبن اشمیت آلمان تولید کننده قطعات اصلی یدکی پرکینز انگلستان می باشد. این بدان معناست که پرکینز در بخش تولید موتور در کارخانه و همچنین خدمات پس از فروش کارخانه ای خود از قطعات  کلبن اشمیت آلمان استفاده می کند.
فیسبوک لوگو
اینستاگرام لوگو
تلگرام لوگو
لینکداین لوگو